Geen producten (0)
Veel gestelde vragen

Over Vmarkt

 

Wie is Vmarkt?

Vmarkt is 18 april 2017 in Utrecht gestart door Natascha (de Rooij). Zelf al 4 jaar bezig met veganisme vond ze dat er te weinig aanbod was in Utrecht en dat er nog meer service en een groter assortiment mag worden geboden aan klanten.

Komt er ook een fysieke winkel? 

Daar zijn we hard mee aan de slag. We doen nu alles om te laten ziet wat Vmarkt is en wil, zodat jullie nu een beeld krijgen an hoe Vmarkt  jouw veganistische levenswijze ondersteunt en leuker en makkelijker maakt. Het streven is om eind 2017 / begin 2018 te beginnen met een crowdfundingsactie om Vmarkt als supermarkt met horeca in Utrecht op te richten  

Wat is je lievelingsdier? 

Mijn kat Trix is uiteraard mijn favoriet. Daarnaast vind ik alle dieren leuk, vooral als je ze in alle vrijheid kan zien leven.

 


Bestellen

Voor welk bedrag moet ik minimaal bestellen?
Er is geen minimumbedrag. We zijn blij en dankbaar dat je bij ons besteldt, ongeacht voor hoeveel je dat doet. 

Hoeveel betaal ik voor de bezorging aan huis?
1. Tot aan 25,-  betaal je 7,95
2. Van  25,- tot 100,- euro betaal je 5,95 
3. Vanaf 100,- euro is bezorging GRATIS
4. Gekoeld transport 12,50
5. Bezorging in Utrecht, Nieuwegein en IJsselstein is GRATIS
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De besteldeadline is altijd zondagnacht. Maandag worden alle bestellingen gebundeld en doorgevoerd naar de leveranciers. Wij streven er naar om dezelfde week jouw spullen te bezorgen.  Wanneer je kiest voor koeltransport dan wordt dit de woensdag de week er op geleverd. 
Gelden er leveringsvoorwaarden?
Met het doen van een bestelling ga je automatisch akkoord met onze leveringsvoorwaarden. Deze vind je op onze site bij het plaatsen van je bestelling.

Moet ik thuis zijn voor de bezorging?

Nee, DHL probeert 4 keer de bestelling bij je te bezorgen. Ben je niet thuis, dan wordt er afgeleverd bij je buren, of de bezorger neemt het mee terug en doet een nieuwe bezorgpoging op een later moment.

Bij koeltransport neemt onze partner Leen Menken contact met je op om een afspraak te maken. 


Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Hier zijn we enorm flexibel in. Betalen kan via iDEAL, achterafbetalen, creditcard, VVV Giftcard en in België met Bancontact. 
Je betaling is mislukt of geweigerd?
Is jouw betaling via iDEAL of PayPal mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met ons mobiele servicenummer: 06-19287056 (Van 10:00 uur tot 20:00 uur)
Een artikel is niet leverbaar en ik heb al betaald. Wat nu?
Je krijgt altijd zo snel mogelijk je geld terug. In de praktijk betekent dit dat je binnen twee weken je geld terug hebt, meestal is dit sneller.  Je betaalt dus alleen voor de producten die we daadwerkelijk bij je bezorgen.

 


Klantenservice

 

Wat gebeurt er als ik een klacht heb?

Neem contact met ons op, het liefst zo snel mogelijk. We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat onze kwaliteit optimaal is en blijft. Helaas maken wij ook wel eens een foutje. Maar natuurlijk gaan we die fout wel weer goed maken. Dus deel het alsjeblieft met ons.  Dit kan via e-mail,  telefonisch of via het contactformulier.  We lossen het op!

En als ik juist heel tevreden ben?

Dan zijn wij nog blijer dan jij, want daar doen we het allemaal voor! Het zou mij (Natascha) echt heel erg blij maken als je dit zou willen delen met je vrienden! Geef ons dan een positieve beoordeling op Facebook, Happycow, je eigen tijdlijn of in een van de vele andere plekken op social media